Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 12 май 2014 г.

Разговор с гарвана














Гарванът ми каза,
че небето
е толкова синьо
заради мен.

Че водите на Темза
са тихи и спокойни,
защото се радват
на завръщането ми.

Гарванът ми каза
колко сиви са били
сините ти очи,
докато ме е нямало.

Гарванът ми каза,
че онзи ден на Covent Garden
ябълките на ябълковия пазар
са изглеждали посърнали.

Гарванът ми каза
как фонтаните
на Trafalgar са били пресъхнали,
камбаната на Big Ben - замлъкнала,
а кулите на Tower са предричали... 
безнадеждност.

Тази сутрин гарванът ми каза,
че ще изпее приветствена песен
за моето поредно завръщане.
И ще побърза да го стори
преди да си тръгна отново от Лондон.


3 май 2014 г. 
Лондон

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG