Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 4 юни 2014 г.

Без теб













photo: DCHK


Кръвта ми изтича в Перловската река,
която ще прелее.
Сърцето е изложено за продан
на сергия на Женския пазар.
Очите ми са слепи за юнското утро,
за което пеят недоспали птици.
Котките в квартала се хранят
с хранопровода ми.
Една съседка от горния етаж
си направи билкова отвара
с усещането ми за самота.
Ръцете са сакати,
устните – безцветни,
сърцебиенето ми го няма.

Без теб.              

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG