Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

четвъртък, 31 януари 2019 г.

ТАРА & АЗ




Преди една година започнах да описвам историята на Тара - как я намерих, как я обикнах, кога разбрах, че и тя ме обича, как ме промени и направи от мен много по-отговорен и грижовен човек, как правех всичко възможно тя да е добре, гледах да има пари за нейната храна и за лекарствата, дори да нямам 50 лв. да оправя счупения си зъб…
Понеже човек си мисли, че лошото няма да дойда ей така, изведнъж, и понеже бях зает с разни други неща, забавих се с дописването на историята. И Тарка издъхна внезапно - точно три дни преди да я завърша. Но твоята история е и моя, мила моя, това са 14 години от моя живот, които ти изпълни с добрите си, красиви черни очи…
„Тара & аз” coming this year…  
❤️   ❤️  ❤️

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG