Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 22 април 2019 г.

Сътворение






















Когато плахо полегнем в тревата,
когато престанем да спорим със вятъра,
когато изпеем последната песен,
когато припевът й е безсловесен, 
когато спрем да се молим за дребни,
когато жестовете сa непотребни,
когато не ме разпънеш във петък,
когато Пинокио обикне Джепето,
когато пренапишеш утрото,
когато ме разпознаеш по мутрата,
когато дойде Великден и никой не разбере,
кoгато пак стана невинно дете,
тогава ще разберем, че нещо ни липсва
в живота ни – незавършена елипса.

Тогава ще те прегърна за първи път.
Тогава Господ ще сътвори Света.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG