Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 29 април 2019 г.

Добрите сериали често свършват тъпо. Дано не е правило.



През годините ми прави впечатление, че сериали, които са карали милиони зрители да чакат с нетърпение всеки следващ епизод, да завършват по нелеп начин. 

















За мен лично най-голямото разочарование беше LOST/ "Изгубени". Катастрофиралият самолет – сцепен на две – на полет 814 на авиокомпанията Океаник, захвърли на уж безлюден остров 48 пътника.  Сериалът хвана публиката с куп мистериозни елементи – съвпадения, дежавю, времеви и пространствени аномалии, парадокси и още какви ли не  озадачаващи феномени.Местоположението на острова се променяше с времето и той не можеше да бъде достигнато по нормален начин. Полярна мечка се появи в тропическа гора, разместиха се земните полюси, а шест числа направиха един смешен дебелак милионер и бяха ключ към човешки животи - числата 4, 8, 15, 16, 23 и 42 са ключови за сериала. Общият им сбор е 108, което пък е друго често срещано число в LOST. Например, Океанската шесторка напуска острова след 108 дни. А бутонът в люка трябва да бъде натискан на всеки 108 минути… Загадки, любов, пътуване през времето… И накрая – отвориха една врата и преминаха към някаква неясна бяла светлина… Къде са били? Какво е ставало през тези цели 6 сезона? Май са били в Чистилището… И накрая влязоха в Рая… Тъпо ми е. 






















Другият ми любим навремето серил -  Prison Break / "Бягство от затвора'. Историтя е за неспрвеливо осъдения Майкъл Скофийлд и за неговия брат, който отвън се опитва да му помогне да избяга от затвора и да се спаси от смъртната присъда. Tялото нa Mайкъп е покрито цялото с татуси. Те се оказват не просто рисунки, а прикрити чертежи на затвора. Има и красива лакарка – Сара, която помага на Майкъл да бяга – първо не много охотно. После забременява и дори ражда от него. Ама след като Майкъл умира. Умира, но не съвсем. Преди 2 години продуцентите изненадващо пуснаха нов сезон – продължение. Оказа се, че Майкъл е жив и под друга самоличност сега пък е в... йеменски затвор. И брат му пак трябва да помага за бягството. А Сара е в опасност, но ще я спасят. Умрял ли е, не е ли умрял Майкъл? Малко ми стана латино сериал накрая. 


















Сега предстои финалът на Game of Thrones / “Игра на тронове”. Последен, 8-ми сезон. Ще е само от 6 серии. Вече минаха 3 – добри според мен, с интересна конструкция на сюжета и неочаквани, а може би очаквани от някои – обрати. СПОЙЛЪР! Аря уби Краля на нощта, производните му Бели бродници и мървите – тутакси измряха и те. Очаквах битката да се влачи цели 4 серии, а тя мина само в една, което приятно ме изненада на фона на общото бавно действие на сюжета. Значи сега ще има друга интрига, след като трансцедентното зло е мъртво. Джон вече знае, че Денерис му е ляля, тя знае, че му е леля, но не е ясно дали ще приеме добре този факт. Остава да видим дали ще го признае като законен наследник на Железния трон – като крал Егон. И дали въпреки че му е леля, той ще бъде все още влюбен в нея. Навремето – в българския форматен сериал “Забранена любов” близнаци, разделени през раждането, се влюбваха, срещайки се след години, без да знаят, че са брат и сестра, после той разбра, но продължи да бъде влюбен в нея, което ми беше ту мъч... И сега историята с леля му в GoT  ми е малко латино боза. Но... сюжети с припознаване, с внезапно роднинство не са нещо ново – има ги още от древногръцката трагедия, след нея явно никой нищо ново не може да измисли – Едип цар и майка му, например...  
Та да видим дали GoT ще завърши със силен и смислен финал или ще стане поредното разочарование за това как може да бъде затворена една интересна история.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG