Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

понеделник, 29 юли 2019 г.

В КАКВО СЕ ПРЕВРЪЩАТ МЕЧТИТЕ
















Когато я няма във хола луната,
когато не вярвам в разплатата, 
когато от болката нощем не спите,
в какво се превръщат мечтите?

Когато смехът ми не те излекува,
когато не знам колко струвам,
когато след Коледа вехнат елхите,
в какво се превръщат мечтите?

Когато умират ранени мечтите,
когато умират след тях и бащите ни,
когато Онази размята косата -
в какво се превръща мечтата?  

Мечтата е утро, което го няма.
Но утрото днес е за двама ни.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG