Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 6 май 2012 г.

Април



“Април е най- жестокият месец...” 
Т.С. Елиът











Април е най-жестокият месец.
Aприл ме роди, а после ме смаза.
Пазейки спомен за зимната плесен,
не различавам любов и омраза.

Април е най-жестокият месец.
Когато те срещах, не можех да дишам...
Птиците пеят пролетна песен,
а вътре във мене на зима мирише.

Април е най-жестокият месец -
прекарва ме през сатурнови дупки.
Стоя над душевната урва надвесен
и стискам в ръцете торбите с покупките.

Напазарувах си много лесно
чувства, емоции, портокали...
Април премина като кралска процесия
покрай лалетата недоспали.

Април не знае нищо за зимата,
и не познава  изобщо морето.
Април беше месецът, в който тримата
тръгнахме – аз, ти и сърцето ми.

Април си взе първите цъфнали люляци,
взе си дъжда в непорочната пролет,
поразходи се малко по мокрите улици,
а после задряма - измит и доволен.

Април е най-жестокият месец -
наказва ме всеки ден с любовта.
И горчи като хляб недомесен -
плът от плътта, кръв от кръвта ми.


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG