Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 3 септември 2017 г.

Между Горната и Долната земя

















Разпънат.
Разкъсан.
Разбит.
Между Горната и Долната земя.

Отгоре –
устните бледолилави.
Отдолу –
желанието ти за слава.

Отгоре –
погледът слънцезащитен.
Отдолу –
счупен на 4 - залитам.

Отгоре –
есенни листа в косите.
Отдолу –
равносметката на лъжите ни.

Разпънат.
Разкъсан.
Разбит.
Между Горната и Долната земя.

Отгоре –
Господ си мие ръцете.
Отдолу –
никой не знае, че аз съм детето му...






Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG