Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 18 май 2018 г.

Между Горната и Долната земя - 2.0.






"Най-големият ми страх? 
Пропадане в ледникова цепнатина.
Зловещ полет към долната земя"...
.                                 

Боян Петров










                                  Когато един човек
                                за 13 дни ни направи хора...




Разпънат.
Ненамерен.
Скрит. 
Между Горната и Долната земя.

Отдолу - 
залези синьо-лилави.
Отгоре  – 
белезите на славата. 

Отдолу - 
сняг слънцезащитен.
Отгоре – 
никой за нищо не пита. 
  
Отдолу - 
ледени следи в косите.
Отгоре - 
споменът за бедите ни.

Разпънат.
Ненамерен.
Скрит. 
Между Горната и Долната земя.

Отгоре – 
Господ си мие ръцете.
Отдолу – 
става все по-светло...

- - - 


Стих недочетен,

дъх мимолетен...
И душата, цветната,   
там заспа нaвеки.   

Между Горната и Долната земя.





17 май 2018 г.
София

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG