Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

неделя, 22 април 2018 г.

Не можах да чуя пролетта















Не можах да чуя пролетта - 
вкъщи бе залостила вратите. 
Ти не вярваше във любовта.
Аз не вярвах на лъжите ти. 

Птиците ме питаха защо
продължавам пролет да сънувам.
И полузаспал, с едно око, 
се опитвах цвят да нарисувам. 

Пролетта ме вика всяка нощ
със гласа на люляци измити.
Беше ти невинна, аз бях лош.
Кой в градината покри следите ми? 

Пролетта ме търси всеки ден,
взира се на другите в очите.
Бях като ранен елен - 
горд, безстрашен, беззащитен. 

Не можах да чуя пролетта.
Тя заспа смирено пред вратата -
в полунощ наметнах я с тъга.
Двама ще дочакаме зората. 



Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG