Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 28 април 2018 г.

Oh My Dear Lord












На шестия ден Бог създаде човека...
Самотен във дългите нощи
вървя и не мога да видя пътека.
А е понеделник още.

На шестия ден Бог създаде човека...
Сляп съм, наивен... Но мощен, 
понесъл товара на няколко века. 
А е вторник още.

На шестия ден Бог създаде човека...
Забравих дори за обяда,
зачетен в звездната библиотека. 
Но е само сряда. 

На шестия ден Бог създаде човека...
Стоях на стража денонощна
и дишах аз едва, полека.
А е четвъртък още.

На шестия ден Бог създаде човека...
Сърцето ми пресипнал дрозд е,
танцьор в берлинска дискотека.
Но е петък още. 

На шестия ден Бог създаде човека.
На седмия ме дорисува. 
Боже, искаш ли геврек?
Гладен съм? Или сънувам?

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG