Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

сряда, 24 октомври 2018 г.

Просяк




















Седнал бе на ъгъла на улиците „Сляпа” и „Нов път”
да изпроси малко щастие.
Беше още рано, дремеше обезверен светът  - 
на небето и земята царстваше двувластие.

[Черен ангел начертаваше съдби,
бял тиранин заличаваше несправедливости, 
трябваше да оцеляваме – и аз, и той, и ти, 
но така е, щом живеем всеки ден по милост.] 

Просякът не искаше пари,
нито баничка или кафенце.
Нощем преброяваше звездите - 
скрит на топло - зад пердето.

Не очакваше големи пачки,
не живеше за три минути слава.
Но се разпознаваше по крачките му –
беше горд. Не беше се самозабравил.

Просякът събира дребни срички – 
неизречени и несънувани.
Сричките на думите „О-би-чам те!”
В тях е цялото човешко съществуване.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG