Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 24 ноември 2018 г.

Не мога да гледам как умираш















Не мога да гледам
как умираш - 
на ъгъла на зимата,
на покрива на света,
в края на улица без изход,
зад контейнера за боклук,
препълен със сдъвкани надежди - 

преди да дойде първа пролет,
преди да целуна клепачите,
сънуващи моя смях,
преди да минат момчетата от “Чистота”
и да откарат към сметището
стария куфар на Мери Попинз,
преди зората да прогони сенките
на дребни гризачи и подлеци - 

защото само ти подаряваш ми утро,
дори и когато го няма,
защото ветропоказателят на спомените
не помни как плакахме прегърнати
за придошлата река на забравата
и за мекиците, които обичаш без пудра захар - 

понеже няма вечно “утре”,
понеже ако те прегърна – ще избягаш,
понеже всяка дума на разкаяние
обезсмисля празника на прошката –

затова сега не говоря,
затова не плача и не ридая,
затова пренареждам обедното меню,
с което ще гостя опевачките
опечалени.   

Не мога да гледам
как умираш.
Но защо нищо не направих,
за да те спася?...

- - 

Страхливец! 
Накъде си тръгнал с тази кошница  
                                                         сливи   
                                                                  червиви?

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG