Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

четвъртък, 25 април 2013 г.

21 грама
















Не ми остана и грам време
да свърша всичките 1200 неща.

Не ми остана и грам сила
да се преборя с всичките
несправедливости по света.

Не ми остана и грам търпение
да се постилам като персийски килим
върху калните локви на другите.

Не ми остана и грам сърцебиене –
сърцето ми отдавна е разпарчетосано 
и разграбено.

Не ми остана и грам душа
да си внушавам, че все още
            аритмично дишам.

Ако ме претеглите на кантар,
сигурно няма да тежа и 21 грама. 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG