Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

вторник, 19 юни 2018 г.

На брега на Северно море




















На брега на Северно море 
седнах да почакам лятото. 
Бях спокоен, беше ми добре,
нямаше да търся ново ято.

На брега на Северно море
седнах да побъбря с тишината.
Нямаше кой друг да разбере  - 
аз и тя си знаехме цената.

На брега на Северно море
седнах да вечерям със зората.
Бях като ранен елен – 
лутащ се между рогата си.

На брега на Северно море
играехме с морето на шише.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG