Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 23 юни 2018 г.

Рекламация


















Tрябваше да върна любовта
заедно със касовата й бележка.
Влизането ми във хипермаркета на края на света
беше някаква детинска грешка.

Tрябваше да върна любовта
преди кутията със спомените да отворя.
Начената, нахапана, отворена от вечерта - 
нямаше да мога с касиерката да споря. 

Tрябваше да върна любовта
когато още нещо леко замириса. 
На гаранцията й, в последната графа
исках рекламацията да напиша.

Tрябваше да върна любовта
преди да влезеш през парадната врата


Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG