Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

събота, 2 юни 2018 г.

Страх ме е













Страхувам се,
че ще дойде ден, 
когато няма да помня 
името си.
Когато и ти
няма да го помниш.
Когато няма да помня лицето ти
очите ти, сърцебиенето ти.

Страхувам се,
че ще дойде ден,
когато няма да помня пътя си – 
няма да знам на коя улица живея,
в коя кооперация,
на кой етаж. 
А ти няма да си спомниш
номера на телефона ми.

Страхувам се,
че ще дойде ден,
когато ще посрещнеш утрото
без мен.
И понеже няма да ме помниш - 
няма да ти липсвам.

Но най-много се страхувам,
че ще дойде ден,
когато ще отворя очи - 
сам-самичък  в празното легло,
а ти ще ми помахаш от тавана,
нарисуван с облак. 

И аз, 
забравил всичко друго на света,
ще помня само любовта ти. 

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG