Актьорът Боян Арсов чете моето стихотворение "Целуна ме през маската"

"Остави на мира сърцето ми!"

петък, 8 юни 2018 г.

Salvation












Искам да върна часовника
преди да сложиш примката.
преди да заредиш куршума,
преди да изпиеш чашата,
преди нощта да свърши,
преди кошмарът да те изяде,
преди да се събудиш,
преди да разбереш, че ме обичаш,
преди очите ми да те намерят,
пред да познаеш болката,
преди слънцето да залезе,
преди да ме целунеш,
преди пълнолунието,
преди да се родя.

Искам да върна времето назад.
А то прегръща ми стрелките.

Новата песен на Бойко и Деян Неделчеви по мой текст - "Безпокой"

Ти винаги ще си в ❤️-то ми, мила моя...

"Ти си синьото в очите ми"

двама: True Love

"Father", една съвременна приказка

I Lost My Heart in London

My name is Ivo

A Dog's Heart - movie trailer

Официалният трейлър на романа OMG